2019ko otsailak 5, asteartea.
Kaixo kaixo!
Gaurko saioa orain arte emandakoa errepasatzen hasi dugu. Gehien bat kutxen gaian aritu gara, eta baliabide hori nola erabili komentatu dugu, hau da, nola eman dezakegun saio bat teknika horrekin.
Komentatu dugu, gaiari sarrera emateko ongi dagoela kutxaren teknika, baina horrez gain beste zenbait metodologia ere beharrezkoak direla. Klasean emandako adibidea kontuan izanik, honako saio hau irudikatu dugu: Haur batek bere ama haurdun dagoela eta, horren inguruko informazioa daukan kutxa bat eraman du klasera (moldatu beharreko "arazo" bat da hau). Honi esker, irakasleak giza ugalketaren gaiari sarrera eman ahal izan dio, eta ikasleen jakintza zabaltzeko, zenbait beste ekintza egin ditzateke, adibidez, marrazkiak, lan kolektiboak... baina ikaskuntza horren bidean, beste arazo batzuk ere aurki ditzakegu, esate baterako, giza-ugalketa animalienarekin parekatzea. Beraz, kutxaren teknikarekin egindako klase honen irudikapenarekin ondorengoa ondoriozta dezakegu: Kutxa, beste zenbait baliabideren antzera, material lagungarria da klase bat edota gai bat aurrera eramateko, baina ez da nahikoa, ez dutelako gaia sakonki lantzeko balio.
Gero, bloggarekin zalantzak genituenez irakasleak taldeka zenbait laguntza eman dizkigu blogarren inguruan eta blogga hobeto osatzeko ezbait web orri aholkatu dizkigu: https://www.slideshare.net/, https://en.calameo.com/, https://issuu.com/
Aurreko sarreretan bezela, honi bukaera emateko hemen duezue saio honetan ikasitakoa: Nahiz eta haur hezkuntzako haurrekin lan egin, saioen aldez aurretiko planifikazio minimo bat beharrezkoa da. Hau da, sarrera honen hasieran aipatu dudan bezala, lehenengo arazo bat aurkitu beharra da. Gero, horri aurre egiteko. Bide horretan, gerta daiteke erronka berriak azaltzea, eta beraz, beti eduki beharko ditugu eskura hainbat baliabide.
Gaurko saioa orain arte emandakoa errepasatzen hasi dugu. Gehien bat kutxen gaian aritu gara, eta baliabide hori nola erabili komentatu dugu, hau da, nola eman dezakegun saio bat teknika horrekin.
Komentatu dugu, gaiari sarrera emateko ongi dagoela kutxaren teknika, baina horrez gain beste zenbait metodologia ere beharrezkoak direla. Klasean emandako adibidea kontuan izanik, honako saio hau irudikatu dugu: Haur batek bere ama haurdun dagoela eta, horren inguruko informazioa daukan kutxa bat eraman du klasera (moldatu beharreko "arazo" bat da hau). Honi esker, irakasleak giza ugalketaren gaiari sarrera eman ahal izan dio, eta ikasleen jakintza zabaltzeko, zenbait beste ekintza egin ditzateke, adibidez, marrazkiak, lan kolektiboak... baina ikaskuntza horren bidean, beste arazo batzuk ere aurki ditzakegu, esate baterako, giza-ugalketa animalienarekin parekatzea. Beraz, kutxaren teknikarekin egindako klase honen irudikapenarekin ondorengoa ondoriozta dezakegu: Kutxa, beste zenbait baliabideren antzera, material lagungarria da klase bat edota gai bat aurrera eramateko, baina ez da nahikoa, ez dutelako gaia sakonki lantzeko balio.
Gero, bloggarekin zalantzak genituenez irakasleak taldeka zenbait laguntza eman dizkigu blogarren inguruan eta blogga hobeto osatzeko ezbait web orri aholkatu dizkigu: https://www.slideshare.net/, https://en.calameo.com/, https://issuu.com/
Aurreko sarreretan bezela, honi bukaera emateko hemen duezue saio honetan ikasitakoa: Nahiz eta haur hezkuntzako haurrekin lan egin, saioen aldez aurretiko planifikazio minimo bat beharrezkoa da. Hau da, sarrera honen hasieran aipatu dudan bezala, lehenengo arazo bat aurkitu beharra da. Gero, horri aurre egiteko. Bide horretan, gerta daiteke erronka berriak azaltzea, eta beraz, beti eduki beharko ditugu eskura hainbat baliabide.
Comentarios
Publicar un comentario